Geçtiğimiz sene dershanede nescafe içerdim. Çok yorgun ve uykulu hissediyorsan şekersiz iç. Kendine sürekli uykum var dersen haliyle uykun gelir. Düzenli uyuyorsan diğer zamanlarda uyumaya ihtiyacın olmadığına inandır kendini. Düzensiz uyuyorsan ilk önce bunu düzene sokmalısın.
Bir süre sonra alışıyor insan. İlk kitap okumaya başlarken , üniversite sınavına ciddi ciddi hazırlanmaya başladığım sıralar benimde problemimdi.