• 06-09-2012, 00:24:52
    #10
    smarty17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunuda ekleyim. Amerikadan tanıdıklar geldi. Ellerinde hep 4s . Bende one W var. 800-1000 lira. Kaça aldın dedi. Fiyatı söyledim telefona o kadar paramı verirlir.biz bunu 200$ alıyoz dedi. Arabadada aynı durum
    200 dolara 2 yillik kontratla aliyorlar, bide telefon faturasina ne kadar oduyosunuz aylik diye sorsaydin yoksa kontrasiz iphone 4s 16gb 650 dolar. Tabiki trden gene daha ucuz ama 200 degil...

    Araba konusuna gelirsek, aynen acayip vergi bindiriyor turkiye malesef.. Amerikadaki fiyatlarla karsilastirirsak, tr de 3 kati felan daha fazla oduyorsunuz..
  • 06-09-2012, 00:27:07
    #11
    HellWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 dolara 2 yillik kontratla aliyorlar, bide telefon faturasina ne kadar oduyosunuz aylik diye sorsaydin yoksa kontrasiz iphone 4s 16gb 650 dolar. Tabiki trden gene daha ucuz ama 200 degil...

    Araba konusuna gelirsek, aynen acayip vergi bindiriyor turkiye malesef.. Amerikadaki fiyatlarla karsilastirirsak, tr de 3 kati felan daha fazla oduyorsunuz..
    Gelirde yüksek ama Vede paketler ful + ful Bizim Trde şahine modifiyesi için harcanann miktarı öğrenip sonrada binerse çok büyük şaşkınlığa uğrar :[
  • 06-09-2012, 03:46:18
    #12
    En iyisi bisiklete geri dönmek
  • 06-09-2012, 04:53:54
    #13
    Üyeliği durduruldu
    20. saniye son söz+18


    http://www.youtube.com/watch?v=ky41px0HoEw
  • 06-09-2012, 05:07:20
    #14
    şöyle birşey söyleyeyim devlet erkanının dahi kullanmak zorunda olduğu birşey için ötv adı altında vergi alınır ki?

    ötv alacaklarsa insinler arabadan metrobüsle gitsinler benim vergimle ötvli ürün kullanıyorlar yani özel tüketim vergili
  • 06-09-2012, 08:24:10
    #15
    videoyu görünce direk aklıma bu video geldi Bu video da +18


    http://www.youtube.com/watch?v=Br_m-lgj1es
  • 06-09-2012, 09:24:10
    #16
    Allah çok şükür