şöyle birşey söyleyeyim devlet erkanının dahi kullanmak zorunda olduğu birşey için ötv adı altında vergi alınır ki?

ötv alacaklarsa insinler arabadan metrobüsle gitsinler benim vergimle ötvli ürün kullanıyorlar yani özel tüketim vergili