Şunuda ekleyim. Amerikadan tanıdıklar geldi. Ellerinde hep 4s . Bende one W var. 800-1000 lira. Kaça aldın dedi. Fiyatı söyledim telefona o kadar paramı verirlir.biz bunu 200$ alıyoz dedi. Arabadada aynı durum
200 dolara 2 yillik kontratla aliyorlar, bide telefon faturasina ne kadar oduyosunuz aylik diye sorsaydin

yoksa kontrasiz iphone 4s 16gb 650 dolar. Tabiki trden gene daha ucuz ama 200 degil...
Araba konusuna gelirsek, aynen acayip vergi bindiriyor turkiye malesef.. Amerikadaki fiyatlarla karsilastirirsak, tr de 3 kati felan daha fazla oduyorsunuz..