girmediğim web sitelere girilmiş gibi gözüküyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
girmediğim web sitelere girilmiş gibi gözüküyor
1
●
707
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
girmediğim web sitelere girilmiş gibi gözüküyor
28-08-2012, 02:36:12
#1
Nomster
Üyeliği durduruldu
merhaba arkadaşlar,
kaspersky'dan ebeveyn denetimine girdim ve o dakika içinde girmediğim sitelere girilmiş gibi görünüyor.r10 ve facebook'tan başka yere girmedim halbuki
Sizce pc'de zararl bir yazılım mı var ?
yildirim.net
com.tr
28-08-2012, 02:43:35
#2
wassup
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yildirim.net e girmiş görünmenizin sebebi r10 a girmenizdir
yukarıda ki reklamdan kaynaklanıyor sayfa kaynağını görüntüleden yildirim.net ve com.tr yi aratın görebilirsiniz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler