• 28-08-2012, 02:36:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar,

    kaspersky'dan ebeveyn denetimine girdim ve o dakika içinde girmediğim sitelere girilmiş gibi görünüyor.r10 ve facebook'tan başka yere girmedim halbuki

    Sizce pc'de zararl bir yazılım mı var ?

    yildirim.net
    com.tr
  • 28-08-2012, 02:43:35
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yildirim.net e girmiş görünmenizin sebebi r10 a girmenizdir yukarıda ki reklamdan kaynaklanıyor sayfa kaynağını görüntüleden yildirim.net ve com.tr yi aratın görebilirsiniz.