merhaba arkadaşlar,

kaspersky'dan ebeveyn denetimine girdim ve o dakika içinde girmediğim sitelere girilmiş gibi görünüyor.r10 ve facebook'tan başka yere girmedim halbuki

Sizce pc'de zararl bir yazılım mı var ?

yildirim.net
com.tr