• 26-08-2012, 02:16:32
    #1

    Benim yoktur yok abi, hepimizin var!!!!
    Tarihten bu güne 1000 lira üzerinde borcu çıktı birçok insanın.

    Okuyan ve sigortasız çalışan herkes LÜTFEN SORGULASIN!

    Yapılması zorunlu alanlar * işaretlidir.

    *İnternet bankacılığınıza girin;
    *Oradan Sgk ödemeleri bölümüne tıklayın;
    *Sonrasında GSS borçlanma gibi birşeye TC kimlik yazın;

    İsteğe bağlı; Sonra 5 dakika listelenmiş borçlarınızı ağzınız açık izleyin.
    İsteğe bağlı; Sonraki birkaç yılınız zaten sövmekle geçecektir. O da size kalmış.

    Arkadaşlar malum, 2012 ocak ayında sanırım, zorunlu olarak sigortalandık.

    Emekliliğe geçmeyen ve borç varkende sanırım sağlık hizmetinden faydalanamadığımız bir garip durum. (başıma geldi)

    Başvuru yaptığım halde 300 lira üzerinde borcum çıktı.

    Okumayan 18 yaşını aşmış dersaneye giden kuzenim de dahil, okuyan 25 yaş üstü tüm erkek arkadaşlar...

    Maalesef hepimize o sgk vaya o sgk.... Bize işte.. Anladınız siz onu...

    Sizlerden ricam lütfen ihmal etmeyin. Faizi ekmeğimizle oynar. İhmal etmeyin aman.

    Bu linktende bilgi alabilirsiniz.

    Hasta olmadan geçmiş olsun dilediğimiz tek ülkedir Türkiye..
    https://esgm.sgk.gov.tr/Esgm/

    Borç sorgulama ekranı: https://sgk.ziraatbank.com.tr/

    İNTERNET BANKACILIĞINIZDA SGK ÖDEMELERİNDE "GSS PRİM" DİYE GEÇER, ORADAN DA BAKABİLİRSİNİZ.

    Güleriz ağlanacak halimize.
  • 26-08-2012, 02:27:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bende bişey çıkmadı
  • 26-08-2012, 02:35:47
    #3
    abdullahercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bişey çıkmadı
    Bende de ilk çıkmıyordu, geçen hastaneye işim düştü. Çıkmış..
    Sonra baktım, borç göründü..

    Yaş kaç hocam sizin? Birde öğrencimisiniz şuan?
  • 26-08-2012, 06:07:55
    #4
    Yahu anasını öpeyim ben öğrenciyim bana nasıl borç çıkar ? 21 yaşında üniversite öğrencisiyim.

    GSS Borçlanma Prim Borcu 225.72 TL

    Son ödeme günüde bugünmüş. Ben bunu neden ödemek zorundayım ? Nasıl kurtulabiliriz bundan sonuçta öğrenciden almıyorlardı ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 06:07:55 -->-> Daha önceki mesaj 06:02:57 --

    Bide g-3 en zengin sınıftan hesaplamış üzerime birşeyler olsa gam yemeyecem
  • 26-08-2012, 06:13:11
    #5
    GSS TESCİL SORGULAMA kısmında

    2008-10-01 - 2009-07-05 tarihleri için 18 Yaş Altı kapsam türü ile tescil kaydınız bulunmaktadır.

    dedi bende okumuyorum şu anda tarih o yüzden eski sanırım.
  • 26-08-2012, 06:33:24
    #6
    Ayak üstü 225 lira girdi varya öyle böyle değil. Ben başvurmadım etmedimde tespit etmişler. İnternet hesaplarıma giren çıkan paradan tespit etmişlerdir başka nasıl tespit edebilirler ki. Bizde devlet bizi görmüyor diye para giriş çıkışı sağlıyoruz. Bakalım daha başımıza neler gelecek.


    Şimdi her ay mı 225 lira ödeyecez biz ? Ben hemen ailemin üzerine geçeyim sağlık güvencesi olarakda bi sonraki sene yaz döneminde gene böyle olacak o zaman ? Ben bunun için hemen başvurmazsam her ay 225 lira geliyorsa anasının dikili taşı.
  • 26-08-2012, 07:46:37
    #7
    İş banktan; Ödemeler - SGK ödeme - GSS Prim kısmından bakıyoruz demi arkadaşlar ?
    Orda borç gözükmüyorda.
  • 26-08-2012, 08:45:42
    #8
    bende baktım da sigortalı bölümünde 18 yaş ve altı sigorta kapsamı (yeşil kart) lı görünüyorum. 20 yaşına gireceğim ayrıca babam ssklı sanırım bana yok dimi ? adıma daha banka kartı olmadığı için bakamıyorum
  • 26-08-2012, 09:02:21
    #9
    senin yüzünden millet borca girdi