Ayak üstü 225 lira girdi varya öyle böyle değil. Ben başvurmadım etmedimde tespit etmişler. İnternet hesaplarıma giren çıkan paradan tespit etmişlerdir başka nasıl tespit edebilirler ki. Bizde devlet bizi görmüyor diye para giriş çıkışı sağlıyoruz. Bakalım daha başımıza neler gelecek.
Şimdi her ay mı 225 lira ödeyecez biz ? Ben hemen ailemin üzerine geçeyim sağlık güvencesi olarakda bi sonraki sene yaz döneminde gene böyle olacak o zaman ? Ben bunun için hemen başvurmazsam her ay 225 lira geliyorsa anasının dikili taşı.