Yahu anasını öpeyim ben öğrenciyim bana nasıl borç çıkar ? 21 yaşında üniversite öğrencisiyim.
GSS Borçlanma Prim Borcu 225.72 TL
Son ödeme günüde bugünmüş. Ben bunu neden ödemek zorundayım ? Nasıl kurtulabiliriz bundan sonuçta öğrenciden almıyorlardı ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 06:07:55 -->-> Daha önceki mesaj 06:02:57 --
Bide g-3 en zengin sınıftan hesaplamış üzerime birşeyler olsa gam yemeyecem