• 27-08-2012, 04:38:33
    #37
    ben olsam bu kupona kesinlikle oynamazdım. hepsini okumadım mesajların ama gs den yatmış sanırım.

    size birkaç tüyo vereyim

    kazanmak istiyorsanız tek maç oynayın.

    o gün çok basılan maça canı gönülden güvenmiyorsanız para basmayın

    gidin kıytırık maçları bulun istatiksel analizini yapın geçmiş maç özetlerini izleyin.

    oranlara aldanmayın bu oran muhabbetinde çok entrika dönüyor.

    ve son olarak barça-ankaragucu maçı bile olsa kasanızın % 5inden fazla para basmayın.
  • 27-08-2012, 10:52:44
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İşbank cep havale sistemi günlük maximum 250 tl gönderime izin vermesinden dolayı 250 yatırmıştım hesaba, onu birkaç bahisle 371 tl yapıp bastım real de yenildi zaten 2 maçtan yattı kupon.

    3 maç da üst oldu, barça'ya zaten karar değiştirip üst vermiştim. real'e de üst verecektim ama 2-0'a yatar diye vazgeçtim. Forma reklamı bahis sitesi olan bir takıma alt-üst konusunda güvenemiyorum, çok bıraktı 2-0'da maçları.

    Galatasaray maçı için aklımdan geçmedi değil üst seçeneği ama Beşiktaş'ın gol atacağına inanmadım, maşallah dediğimiz çocuk 3 gün yaşamaz adamlar bana inat 3 gol attı

    Neyse kaybımız 250 tl hiç problem değil, kazansaydık gelen para hayatımızı kurtarmıcaktı, kaybedince de hayat devam etmeli. Kumarın garantisi olmaz bugün kazanırsın yarın kaybedersin 10 senedir alıştık artık bu durumlara çok kazandık çok kaybettik Haftasonuna iyi hazırlanmak gerek