İşbank cep havale sistemi günlük maximum 250 tl gönderime izin vermesinden dolayı 250 yatırmıştım hesaba, onu birkaç bahisle 371 tl yapıp bastım

real de yenildi zaten 2 maçtan yattı kupon.
3 maç da üst oldu, barça'ya zaten karar değiştirip üst vermiştim. real'e de üst verecektim ama 2-0'a yatar diye vazgeçtim. Forma reklamı bahis sitesi olan bir takıma alt-üst konusunda güvenemiyorum, çok bıraktı 2-0'da maçları.
Galatasaray maçı için aklımdan geçmedi değil üst seçeneği ama Beşiktaş'ın gol atacağına inanmadım, maşallah dediğimiz çocuk 3 gün yaşamaz adamlar bana inat 3 gol attı
Neyse kaybımız 250 tl hiç problem değil, kazansaydık gelen para hayatımızı kurtarmıcaktı, kaybedince de hayat devam etmeli. Kumarın garantisi olmaz bugün kazanırsın yarın kaybedersin 10 senedir alıştık artık bu durumlara çok kazandık çok kaybettik

Haftasonuna iyi hazırlanmak gerek