• 21-08-2012, 21:29:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bana mesaj atmaman koymuyor artık. Alıştım. Nefeslerim düzenli. Ama başkasına mesaj atma ihtimalin beni öldürüyor sevgilim, eski sevgilim. Beni sevme onu kabul ederim, yarı sisli de olsa bakarım yoluma. ama başkasını sevme ihtimalini boğmak istiyorum. Benden daha iyisi mi var sanki sana? Daha çok seveni? Sana öleni dururken, gülümsemesiyle alt edenler. Onlara gülümsemen nefesimi keser mesela. Sen bilmezsin, sana ölen var burada. Beni aramaman intihar nedeniyken, milletin mesajıyla gülümsemen bitiriyor ben anılarını yıpratamazken kafamda. Biliyorum, giden de benim. Ama hissettim be. Bi başkasını sokmaya çalıştığını fark ettim, bence geç sence erken bir vakitte. yollarımızı ayırdık ama ben bakmak istiyorum yolunun sonuna. Kendi yolumu çoktan boş verdim, senle yürümeyeceksem hiçbi faydası yok bana ama yolunun sonunda bekliyor olma ihtimalimin yüksekliği öldürüyor beni sevgilim. Seninse başkasını bekliyor olman mesela beynimi kavuruyor benim. Olmuyor diyorum, olduramıyorum ben. Herkes destek olmaya da çalışıyor ama yapamıyorum. Yılbaşı geliyor mesela birileri seviniyor sevgilisiyle,sevdiğiyle geçirecek çünkü. O varken gelecek yeni yıl diyorlar. Sen yoksun. Sen varken de yoksun. Pardon yoktun. Artık harbiden yoksun. Hani aşkı hamile bırakacak cinsten de afilli bi gediksin hayatımda. sana git dediğimde kalacağım demeni beklemiştim, o yüzden boyum kadar da hayal kırıklığım var, sayende. Bak, devamı da gelmiyor artık. Öyle acıtıyor ki bensizliği isteyişin,kabullenişin. Oysa ben öl istemiştim. Acından geber. İlk mesajı atmanı beklemiştim. ” Yapamıyorum.” demeni ne kadar istedim, hiç bilemeyeceksin. Beni nasıl anlatacaksın etrafa? Anlattın mı , biliyor mu beni? Varlığının bende yarattığı depremden habersiz tabi. Büyük ihtimalle sende farkında değilsin. Ama olsun. Önemli olan senin bilmen değil, benim hissetmem. Ben biliyorum senin nasıl biteceğini başka kollarda. Başka başka kollarda. Sonunda nasıl söneceğini. Ve yine en başa sarıp kendini bitirmeye nasıl hevesli olduğunu da biliyorum. Olsun adamım, ben nasılsa devam edeceğim,senin bıraktığın yerden. Biraz yarım biraz yaralı ama yaşıyorum ya şükür. Deprem sonrası nasıl güvenilirse yaşadığın şehre, o kadar güvenerek kendime.
  • 21-08-2012, 22:47:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    4 senedir sevdiğim bir kişiye 1 sene önce açılmıştım zorla kabul ettirmiştim ve yaklaşık 2 aydır konuşmuyorduk bu gün mesaj attım ve geri dönmedi kafam çok bozuk sözlerde tam üstüne basmış...
  • 21-08-2012, 23:31:04
    #4
    aynı durumdayım of.. Elden bişey gelmiyor.cengiz kurtoğlu-o eski aşkım ı tavsiye ederim
  • 22-08-2012, 00:21:39
    #5
    BilisimExtra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 senedir sevdiğim bir kişiye 1 sene önce açılmıştım zorla kabul ettirmiştim ve yaklaşık 2 aydır konuşmuyorduk bu gün mesaj attım ve geri dönmedi kafam çok bozuk sözlerde tam üstüne basmış...
    Aynı durumdayız


    http://www.youtube.com/watch?v=0ZRuTTFF4cM
  • 22-08-2012, 00:26:22
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bir zamanlar bende buraya konu açıyordum db patlamadan önce hepsi vardı. dönüp o konulara baktığımda herkes bana değmez bizde yaşadık diyorlardı.

    Bende sana şimdi diyorum o konulara baktığımda anladımki kırk yıllık tinercinin yaşamadığı kafayı yaşıyormuşum. Üzerinden 1 sene geçince ayılmışım.

    Şimdilik kolay gelsin bu tip şeyleri yaşamak da ayrı güzellik.
  • 22-08-2012, 01:11:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bu gece kalbimdeki; yaşam trenleri çok yavaş hareket ediyor, mutluluk için çalışan işçiler çok yorgun.. Umut taşıyan metrobüsler hareket etmiyor bile. Gökyüzüm güneş açmıyor, aydınlığım yok.. Denizim maviliğini kaybetmiş simsiyah , huzurum yetim bır çocuk. Güven öğrencilerim çok tembel kimseye güvenemiyorum artık.. Kalbimin kulakları duymuyor, yalanlar tabuta girdi ! Kısaca kalbim yerle bir, benim dilimle a*ına koyuldu, artık bu kalp bitkisel hayatta ha atıyor ha atmıyor..
  • 22-08-2012, 13:32:12
    #8
    aşk karın doyurmuyor beyler. link kasın.
  • 22-08-2012, 14:31:05
    #9
    Yalnız olduğunda onu düşünürsün ondan böyle kafayı yersin