Bir zamanlar bende buraya konu açıyordum db patlamadan önce hepsi vardı. dönüp o konulara baktığımda herkes bana değmez bizde yaşadık diyorlardı.
Bende sana şimdi diyorum o konulara baktığımda anladımki kırk yıllık tinercinin yaşamadığı kafayı yaşıyormuşum. Üzerinden 1 sene geçince ayılmışım.
Şimdilik kolay gelsin bu tip şeyleri yaşamak da ayrı güzellik.