• 18-08-2012, 21:29:57
    #10
    Üyeliği durduruldu
    29 dolduğunda okusan da askere alırlar dostum, tecil yaptıramazsın.
  • 19-08-2012, 07:38:18
    #11
    denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır, önlisans programından mezun oldum. Bu sebeple lisans programına kayıt yaptırdığım zaman tecil alabiliyorum.

    Ayrıca askerlik kanunu'nda yapılan yeni düzenleme ile de bildiğim kadarı ile kişi son mezun olduğu eğitim düzeyindeki bir eğitim düzeyine gitse bile 29 yaşına kadar tecil alabiliyor.

    Yani yaşı kurtarıyorsa, kişi askere gitmeksizin iki lisans programından birden mezun olabilir.
    arkadaşım önlisans mezunuydu ve 2. defa önlisans kazanıp okudu.normalde askere gitmesi gerekiyormuş.ceza aldı.32 yaş olursa çok iyi olur
  • 19-08-2012, 13:22:52
    #12
    hocam eğer kaçabilirseniz 1 yıl kaçabilirsiniz. 30da gidersiniz. benim akrabam üniversite bitsin diye 2 yıl kaçtı 32 de askere götürdüler yani okada sorun değil. aramada flan polisler salıyordu