Gelin Biraz Cs Oynayalım 1.6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gelin Biraz Cs Oynayalım 1.6
14
●
768
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Gelin Biraz Cs Oynayalım 1.6
1
2
14-08-2012, 01:15:25
#1
TravisBarker
Üyeliği durduruldu
Devamlı İş olmaz biraz kendimize zaman ayıralım dimi
Admin Olduğum Bi Server Var Clan gibi girmenizi istiyorum
R10.net | Nick Şeklinde
88.255.155.3
mXm benim nick
14-08-2012, 01:20:51
#2
Lostr
PC'de yüklü olsaydı belki biraz oynardım
14-08-2012, 02:06:16
#3
TravisBarker
Üyeliği durduruldu
Lostr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PC'de yüklü olsaydı belki biraz oynardım
yükle gel sende
14-08-2012, 02:11:58
#4
Archer34
Üyeliği durduruldu
Ben gelirim, başka kimse gelecek mi? Wall açtığını görürsem banlatırım valla
14-08-2012, 02:34:05
#5
Lostr
TravisBarker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yükle gel sende
Kurulum dosyasını indirmek uzun sürüyor
14-08-2012, 02:59:07
#6
furkancelebi
30-40 dk serverdan dosya indirdi, hadi bitti girdim dedim birden sxe yok diye postaladı.Açıkcası birde sxe ile uğraşamazdım, bir daha ki sefere
14-08-2012, 03:00:13
#7
NepenTheS
Yarın kesinlikle geleceğim
Artık geç oldu.
14-08-2012, 03:46:51
#8
wassup
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sxe hata vermese gelirim de sxe ile başım fena halde dertte
14-08-2012, 05:18:32
#9
Misafir
cs 1.6 yı boşverin ya, cs source daha sağlam ve daha profesionel cs 1.6 ergen yuvası resmen
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler