• 14-08-2012, 12:37:52
    #10
    Üyeliği durduruldu
    hadin bekliyorum gelenleri
  • 14-08-2012, 12:54:20
    #11
    Yüklüyorum şimdi oyunu. Gelicem
  • 14-08-2012, 17:39:15
    #12
    Var mı oynayan arkadaşlar ?
  • 14-08-2012, 18:37:59
    #13
    Hangi server burası
  • 14-08-2012, 18:59:34
    #14
    Oruçluyum şuanda kafam yerinde değil, yoksa siz hepiniz ben tek
  • 14-08-2012, 19:01:44
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10.NET | KASKADE olarak geliyorum.