• 13-08-2012, 01:41:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Çok kısa olarak anlatayım.
    Arkadaşlar dün facebook'ta gezerken lisede bizim alt dönemlerden sevmediğim, uyuz birisinin profiline girdim. Bu sene ÖSS'ye giriyordu. Dedim ne kadar uyuz, sonra dedim aman zaten nerede görücem bir daha. Sonra içimden acaba bizim okula gelir mi ki felan diye geçti. Sonra dedim ki ne alaka, milyon tane okul var Türkiye'de.
    Ve bugün oldu, Facebook'tan bir arkadaşım mesaj yazdı, ne yapıyorsun nasılsın diye, sonradan ekledi, bizim liseden birisi sizin okulu yazacakmış, sen aklıma geldin bir hal hatır sormak istedim diye. Ben de düşündüm, dedim herhalde bizim okulu yazacak olan kız (). Sordum kim yazacakmış diye, üstteki kişiyi söyledi.
    Şaka gibi olay, üstteki kişinin adını yazınca güldüm. İlginç bir tesadüf oldu. Sizinle paylaşmak istedim.
  • 13-08-2012, 01:42:57
    #2
    kadir gecesi doğmuşsun mt1000.
  • 13-08-2012, 01:45:17
    #3
    Vay be çok ilginçmiş gerçekten...
  • 13-08-2012, 02:01:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Benim her zaman yaşadığım şeyler olduğu için hiç şaşırmadım.Telepatik etkileşimim iyi sanırım insanlarla.

    5 yıldır görmediğim arkadaş birden aklıma geliyor 5 dk sonra karşıma çıkıyor. vs. Garip şeyler.
  • 13-08-2012, 02:02:16
    #5
    kader sizi ayırmıyor hocam
  • 13-08-2012, 02:04:52
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kader kısmet kardeşim.ALLAH büyük
  • 13-08-2012, 02:22:29
    #7
    İbret aldım hocam.



    şaka bir yana, hayat bazen öyledir.
  • 13-08-2012, 02:33:19
    #8
    ateistler bunuda acıklasın hadı
  • 13-08-2012, 02:35:43
    #9
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ateistler bunuda acıklasın hadı
    40 yıllık ateist arkadaşım var böyle bir şey açıklayamadım diyor.