Çok kısa olarak anlatayım.
Arkadaşlar dün facebook'ta gezerken lisede bizim alt dönemlerden sevmediğim, uyuz birisinin profiline girdim. Bu sene ÖSS'ye giriyordu. Dedim ne kadar uyuz, sonra dedim aman zaten nerede görücem bir daha. Sonra içimden acaba bizim okula gelir mi ki felan diye geçti. Sonra dedim ki ne alaka, milyon tane okul var Türkiye'de.
Ve bugün oldu, Facebook'tan bir arkadaşım mesaj yazdı, ne yapıyorsun nasılsın diye, sonradan ekledi, bizim liseden birisi sizin okulu yazacakmış, sen aklıma geldin bir hal hatır sormak istedim diye. Ben de düşündüm, dedim herhalde bizim okulu yazacak olan kız (). Sordum kim yazacakmış diye, üstteki kişiyi söyledi.
Şaka gibi olay, üstteki kişinin adını yazınca güldüm. İlginç bir tesadüf oldu. Sizinle paylaşmak istedim.