• 12-08-2012, 20:16:14
    #1
    qLd
    Misafir
    arkadaşlar linkini vereceğim videoyu sitelerinizde sayfalarınızda paylasırsanız belki daha cok kişilere ulaşır ve daha cok kapak toplanır . video ve sayfa ile ilgili hiç bi alakam yoktur. nette dolaşırken gördüm izledim ve paylaşmak istedim


    https://www.facebook.com/photo.php?v=225199740898724
    • enTURK_Baho
    enTURK_Baho bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-08-2012, 21:41:49
    #2
    Bende topluyorum uzun süredir, gerçekten ihtiyacı olan o kadar insan var ki. Altı üstü kapak sadece arkadaşlar, herkes 10'ar 100'er toplasa bile yeter. Ben mesela eve gelirken yolda görüyorum yarım şişe su kapatılıp ağaç dibine koyulmuş vs, hemen kapaklarını alıyorum. Herkes böyle ufak ufak katkılar verse bir sürü engelli vatandaşımızı sevindirebiliriz
  • 13-08-2012, 01:51:40
    #3
    16000 tane topladık arkadaşlarla insanı mutlu ediyor bi kaç kapak , bu kampanyadan haberi olmayanların öğrenmesi dileğiyle...