Bende topluyorum uzun süredir, gerçekten ihtiyacı olan o kadar insan var ki. Altı üstü kapak sadece arkadaşlar, herkes 10'ar 100'er toplasa bile yeter. Ben mesela eve gelirken yolda görüyorum yarım şişe su kapatılıp ağaç dibine koyulmuş vs, hemen kapaklarını alıyorum. Herkes böyle ufak ufak katkılar verse bir sürü engelli vatandaşımızı sevindirebiliriz