• 22-08-2012, 16:35:21
    #37
    Üyeliği durduruldu
    cpanel_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen cuma cebecideki ihaleden 1 tane beyaz perçemli aldım 7 tl ye.Kuşu maraşta bir baraj şantiyesinde beslemişler, yemek artıklarından falan vermişler kuş tam bir yabik olmuş.Paçalarını perçemini falan yoldum, iyice yıkadım.3-4 gün sonra kuyruğuna dokundum benim kuşlardan 3-4 tanesini yanına taktım.1 adam boyu kadar kalıp rahat 2 direk gidiyor 7-8 takla ile, ince tüye girdi , kuş tüylerini değiştirip kendine bi gelsin angaralı kuşcu arkadaşlar gelip izleyebilir keyifle.Ayrıca oyunlu kuşta temin edebilirim isteyene.Bugünde yenimahelledeki ihaleden yakalama boz erkek aldım 195 tl ye , seneye yavrularını kupaya yazdırırım muhtemelen.

    Beyazlarımdan birkaç fotoğraf.Yarın birgün diğerlerini de eklerim




    Süpermiş valla. Benim kuşu görseniz kafayı bozarsanız. Süper birşey.
  • 22-08-2012, 20:09:51
    #38
    cpanel_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen cuma cebecideki ihaleden 1 tane beyaz perçemli aldım 7 tl ye.Kuşu maraşta bir baraj şantiyesinde beslemişler, yemek artıklarından falan vermişler kuş tam bir yabik olmuş.Paçalarını perçemini falan yoldum, iyice yıkadım.3-4 gün sonra kuyruğuna dokundum benim kuşlardan 3-4 tanesini yanına taktım.1 adam boyu kadar kalıp rahat 2 direk gidiyor 7-8 takla ile, ince tüye girdi , kuş tüylerini değiştirip kendine bi gelsin angaralı kuşcu arkadaşlar gelip izleyebilir keyifle.Ayrıca oyunlu kuşta temin edebilirim isteyene.Bugünde yenimahelledeki ihaleden yakalama boz erkek aldım 195 tl ye , seneye yavrularını kupaya yazdırırım muhtemelen.

    Beyazlarımdan birkaç fotoğraf.Yarın birgün diğerlerini de eklerim



    Heyt bee, endamını yiyim.
  • 22-08-2012, 23:45:14
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KroMaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süpermiş valla. Benim kuşu görseniz kafayı bozarsanız. Süper birşey.
    Kostüm kuşu beslemiyorum hocam, görünüşe aldanmayın.Seferini yapıp perdahını yapmayan kuşun kümesimde yeri yok, ya satarım yada mahalledeki çocuklara hediye ederim.Bunlarda Çanakkaledeki bir arkadaşımdan hediye geldi.Korkumdan dişinin kanatlarını aldım.Erkek hem ensede hemde ince tüy döneminde yoksa bu perçemliyi indirmek için saatlece ter döküyorum
  • 01-11-2012, 17:07:10
    #40
    Son durum ne gençler.
  • 01-11-2012, 17:19:29
    #41
    Benim eskiden 20 ye yakin guvercinim vardi Disari cikinca hepsini arkadaslara verdim Fransiz Postalari cok acayip gecengun birtane yakaladim balkonda dereceye girmis bir postaydi biraz baktim sahibini aradim 300 km uzaktaymis 1 gun misafir ettim sonra gonderdim
  • 11-11-2012, 23:31:43
    #42
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son durum ne gençler.
    Sigara, alkol, ortam vs hiçbir alışkanlığım yoktur. Boş vakitlerimi uzun yıllardır uğraştığım çok kıymetli kuşlarıma ayırırım.
    Saya (Kelebek) denilen güvercin cinsini beslemekteyim, besleyen arkadaşlarda iyi bilirler bu cins kuşlar dönüş performansı sergilerler ve sayanında kendi içerisinde bulundurduğu birçok çeşit alt cinsi vardır. Ben bu güvercinlerin performans konusunda en ünlü cins olan Edremit (Ense) ve Karakuyruk (sakallı) denilen cinsi beslerim.

    Türkiye de üst üste 5 yıldır Balıkesir de düzenlenen kelebek dönüş yarışmalarında birinci gelen ırkın(Yaklaşık 30 yıldır kanı bozulmamış) 2012 yavrularının tamamını 3 ay önce çok ciddi maliyetlere katlanarak satın aldım ve damarı 10 yıla dayanan kendi kara kuyruk erkeklerim le eş ettim. Şimdi ise kendi damarımı yakalamaya çalışıyorum. Kısmende oturttum sayılır. Yıllardır eleme yaparak dönüşünü istediğim standart'a getiremeyen birçok kuşu çıkardım ve kalanlar gerçekten muazzam dönüşler sergiliyorlar.. Şampiyon Edremit'ler le de eş ettim bu yaza kadar da inşallah Mükemmel şampiyonlar çıkaracağım

    İddaa ediyorum İzmir'de havada benden daha iyi kuş döndürecek bir sayacı tanımıyorum

    Herkese iyi çalışmalar.
  • 12-11-2012, 00:42:11
    #43
    Ah benim güzel dostlarım.
  • 12-11-2012, 04:06:21
    #44
    Şuan 19 yaşndayım kendimi bildim bileli güvercin besliyorum .. Kostüme fazla önem vermem taklacı güvercin hastasıyımdır şuan 100 kadar kümeste mevcut ticaretini yapıyorum
  • 14-11-2012, 12:57:53
    #45
    Üyeliği durduruldu
    hastalık bu kuş işi
    9-10 yaşlarımda başladım yaş 25 BI-RA-KA-MI-YO-RUM )