Süpermiş valla. Benim kuşu görseniz kafayı bozarsanız. Süper birşey.
Kostüm kuşu beslemiyorum hocam, görünüşe aldanmayın.Seferini yapıp perdahını yapmayan kuşun kümesimde yeri yok, ya satarım yada mahalledeki çocuklara hediye ederim.Bunlarda Çanakkaledeki bir arkadaşımdan hediye geldi.Korkumdan dişinin kanatlarını aldım.Erkek hem ensede hemde ince tüy döneminde yoksa bu perçemliyi indirmek için saatlece ter döküyorum