HeartShapedBox adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güvercin Besleyen Arkadaşlar..
52
●6.189
- 18-08-2012, 20:59:36Maalesef kümes patlatma olayları çok sık oluyor, bunun çözümü oturulan yer alınan önlemlere göre değişir genede.
- 18-08-2012, 21:04:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.aga onunda çözümü var benim reng reng ayırdım kuşları bi ara gene dadandılar arkadaşdan bitpul var dı aldım bağladım onuda aştılar zehirlediler sonra hepsini eve aldım 160 tane kuşu annem isyan etti tabi neyse yeğen yüksek gelirimde çalışıyor kapıya ve kapının arkasına saca elektrik verdik cız bız oldu sahış nasıl bağırıyor sonra gelende olmadı
- 18-08-2012, 23:55:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bu kuşlar senin mi başkasınınmı hocam.Bozdumanlı akkuyruk dişimi erkekmi ?BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2012, 06:48:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.arkadaslar bu güvercinleriniz yuvaya geri gelmesi icin nasil alistiriyorsunuz ? detayli anlatimi olan bi sayfa varmi merak ediyorum ?
- 19-08-2012, 19:12:52O biraz detaylı iş hocam bilen biri yanında olursa daha iyi olur. 5-10 tane hiç uçmamış kuş alacaksın posta önerimdir.TurK35Li adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kanatları bantlıyacaksın, yavru dediğimde öyle çook yavru değil bildiğin uçmaya hazır ama daha uçmamış şekilde yani.
1 hafta düzenli olarak kümesin orda, inecekleri yerde yemliyeceksin sularını vs vereceksin. İlk kanadı açtığın zaman indir kaldır yaparsın, bir tur atar kovalamazsın gelir iner. Yavaş yavaş uçarak öyle alışır.
4-5 kuş alıştıktan sonra yeni gelen kuşları da 1 hafta kadar banlatyıp yanlarında uçurduğun zamanda birşey olmaz.
Kaba taslak böyle, detayları daha var da anlatarak olacak iş değil. - 19-08-2012, 19:14:06Üyeliği durdurulduBeyler elimde ballı var. Paçalı acaip taklacı. Videosunu çekip size göstersem bir fiyat biçseniz?WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2012, 21:04:46Piyasa konusunda profesyonelliğim yok ama bir tahmin yaparız elbet, sırf ben değil anlayan arkadaşlarda var onlarda yapar.KroMaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2012, 01:10:49Geçen cuma cebecideki ihaleden 1 tane beyaz perçemli aldım 7 tl ye.Kuşu maraşta bir baraj şantiyesinde beslemişler, yemek artıklarından falan vermişler kuş tam bir yabik olmuş.Paçalarını perçemini falan yoldum, iyice yıkadım.3-4 gün sonra kuyruğuna dokundum benim kuşlardan 3-4 tanesini yanına taktım.1 adam boyu kadar kalıp rahat 2 direk gidiyor 7-8 takla ile, ince tüye girdi , kuş tüylerini değiştirip kendine bi gelsin angaralı kuşcu arkadaşlar gelip izleyebilir keyifle.Ayrıca oyunlu kuşta temin edebilirim isteyene.Bugünde yenimahelledeki ihaleden yakalama boz erkek aldım 195 tl ye , seneye yavrularını kupaya yazdırırım muhtemelen.
Beyazlarımdan birkaç fotoğraf.Yarın birgün diğerlerini de eklerim


