Geçen cuma cebecideki ihaleden 1 tane beyaz perçemli aldım 7 tl ye.Kuşu maraşta bir baraj şantiyesinde beslemişler, yemek artıklarından falan vermişler kuş tam bir yabik olmuş.Paçalarını perçemini falan yoldum, iyice yıkadım.3-4 gün sonra kuyruğuna dokundum benim kuşlardan 3-4 tanesini yanına taktım.1 adam boyu kadar kalıp rahat 2 direk gidiyor 7-8 takla ile, ince tüye girdi , kuş tüylerini değiştirip kendine bi gelsin angaralı kuşcu arkadaşlar gelip izleyebilir keyifle.Ayrıca oyunlu kuşta temin edebilirim isteyene.Bugünde yenimahelledeki ihaleden yakalama boz erkek aldım 195 tl ye , seneye yavrularını kupaya yazdırırım muhtemelen.
Beyazlarımdan birkaç fotoğraf.Yarın birgün diğerlerini de eklerim