• 07-08-2012, 00:15:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    s.a arkadaşlar yarın sabah batı ataşehire gitmem gerekiyor halkbankası merkez binasına acaba nasıl gidebileceğim hakkında bilgiis olan arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.

    not: sarıyerden - beşiktaş yapıp ordan üsküdar vapuruna binip üsküdarda inip batı ataşehire giden otobüs yada minibüs varmı ?

    yada başka önerisi olan arkadaş varmı

    mecidiyeköyden 500s binip göztepe geçidinden sonra inebilirim diye düşündüm ama bilmem kaç a vardi oda içeriden gidiyormuş oda olmuyor
  • 07-08-2012, 00:17:57
    #2
    Altay ne isin var orada ? Pm

    Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2
  • 07-08-2012, 00:18:15
    #3
    HS_Abdullah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vapurla kadiköye geçin ordan ataşehir dolmuşu var.
    üsküdardan yokmu hocam ?
  • 07-08-2012, 00:19:13
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üsküdardan yokmu hocam ?
    Yaw ataşehirle atakenti karıştırıp duruyorum bana güvenmeyin hocam kadiköyden ikisinden birine var da üsküdardan var mı bilmiyorum
  • 07-08-2012, 00:20:36
    #5
    HS_Abdullah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaw ataşehirle atakenti karıştırıp duruyorum bana güvenmeyin hocam kadiköyden ikisinden birine var da üsküdardan var mı bilmiyorum
    hocam valla iyice kafamı karıştırdım kesin gitmem lazım yarın oraya ama nasıl gidicem şimdi iyice karıştı
  • 07-08-2012, 00:34:17
    #6
    Sen bana pm atma daha cok karisacak sabah mecidiyekoy den birakicaktim seni...

    Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2