s.a arkadaşlar yarın sabah batı ataşehire gitmem gerekiyor halkbankası merkez binasına acaba nasıl gidebileceğim hakkında bilgiis olan arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.
not: sarıyerden - beşiktaş yapıp ordan üsküdar vapuruna binip üsküdarda inip batı ataşehire giden otobüs yada minibüs varmı ?
yada başka önerisi olan arkadaş varmı
mecidiyeköyden 500s binip göztepe geçidinden sonra inebilirim diye düşündüm ama bilmem kaç a vardi oda içeriden gidiyormuş oda olmuyor
Sarıyerden Batı Ataşehire Nasıl Gidebilirim Yardım
5
●772
- 07-08-2012, 00:17:57Altay ne isin var orada ? Pm
Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2 - 07-08-2012, 00:18:15üsküdardan yokmu hocam ?HS_Abdullah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2012, 00:19:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yaw ataşehirle atakenti karıştırıp duruyorum bana güvenmeyin hocam kadiköyden ikisinden birine var da üsküdardan var mı bilmiyorumAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2012, 00:20:36hocam valla iyice kafamı karıştırdım kesin gitmem lazım yarın oraya ama nasıl gidicem şimdi iyice karıştıHS_Abdullah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2012, 00:34:17Sen bana pm atma daha cok karisacak sabah mecidiyekoy den birakicaktim seni...
Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2