s.a arkadaşlar yarın sabah batı ataşehire gitmem gerekiyor halkbankası merkez binasına acaba nasıl gidebileceğim hakkında bilgiis olan arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.

not: sarıyerden - beşiktaş yapıp ordan üsküdar vapuruna binip üsküdarda inip batı ataşehire giden otobüs yada minibüs varmı ?

yada başka önerisi olan arkadaş varmı

mecidiyeköyden 500s binip göztepe geçidinden sonra inebilirim diye düşündüm ama bilmem kaç a vardi oda içeriden gidiyormuş oda olmuyor