Biri bizle dalgamı geçiyor. ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Biri bizle dalgamı geçiyor. ?
2
●
404
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Biri bizle dalgamı geçiyor. ?
06-08-2012, 12:04:36
#1
abdiyar
Abi ne oluyor bu r10'a ya hergün yeni bir sorunla uyanıyoruz.Bugün yine kaç saat site yoktu ortada.Kim oynuyosa bıraksın şu siteyi ya.
06-08-2012, 12:07:56
#2
Wheel
Üyeliği durduruldu
gece 12den berri yok
botnet saldırısı var
06-08-2012, 12:10:09
#3
abdiyar
abi türkiyenin en büyük sitesite bunun altında kalıyorsa ne diyim.Hadi toplanın gidek botnetin evini basalım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler