• 06-08-2012, 12:04:36
    #1
    Abi ne oluyor bu r10'a ya hergün yeni bir sorunla uyanıyoruz.Bugün yine kaç saat site yoktu ortada.Kim oynuyosa bıraksın şu siteyi ya.
  • 06-08-2012, 12:07:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    gece 12den berri yok botnet saldırısı var
  • 06-08-2012, 12:10:09
    #3
    abi türkiyenin en büyük sitesite bunun altında kalıyorsa ne diyim.Hadi toplanın gidek botnetin evini basalım