Konu
Biri bizle dalgamı geçiyor. ?
06-08-2012, 12:04:36
#1
abdiyar
Abi ne oluyor bu r10'a ya hergün yeni bir sorunla uyanıyoruz.Bugün yine kaç saat site yoktu ortada.Kim oynuyosa bıraksın şu siteyi ya.