• 05-08-2012, 08:22:18
    #1
    Yine Hakkari'de 8 şehit verdik. Başımız Sağolsun

    Hakkari Geçimli karakolu basıldı. Çatışmada 8 asker şehit oldu. 6'sı ağır 15 asker yaralı. 13 PKK'lı öldürüldü. Şehit sayısı artabilir.

    Şimdi başbakan çıkar yine "Bıçak kemiğe dayandı" der.

    Karakolun basılacağı 2 ay öncesinden istihbarat olarak gelmiş.
    Çok garip ki! hiç bir önlem alınmamış
  • 05-08-2012, 09:17:09
    #2
    şehit haberlerine üzülüyoruz gerçekten ama elden başka bişey felmiyor.Başımızdakiler de hiçbişey yapmıyor :S
  • 05-08-2012, 10:50:31
    #3
    maalesef bop eşbaşkanı, başbakanımız ve o bu durumdan rahatsız değil.
  • 05-08-2012, 11:46:30
    #4
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şehit haberlerine üzülüyoruz gerçekten ama elden başka bişey felmiyor.Başımızdakiler de hiçbişey yapmıyor :S
    "Kahraman genç kadın ve erkek Amerikan askerlerinin, olabilecek en az kayıpla evlerine dönmeleri için dua ediyorum."

    Diyen kişiden pek birşey bekleyemezsiniz.