schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şehit haberlerine üzülüyoruz gerçekten ama elden başka bişey felmiyor.Başımızdakiler de hiçbişey yapmıyor :S
"Kahraman genç kadın ve erkek Amerikan askerlerinin, olabilecek en az kayıpla evlerine dönmeleri için dua ediyorum."

Diyen kişiden pek birşey bekleyemezsiniz.