• 15-01-2011, 21:22:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar..

    Kurban bayramından önce ben kredi kartı başvurusu yapmıştım..
    Bu sabah 0506 hatlı numaradan telefon geldi.
    İşbankasından arıyoruz. Adımı soyadımı söylediler.. Benim dedim. Sonra ev adresimi istediler. Ev adresini verdim. Pazartesi evinize gelecek teşekkürler dedi kapattı..

    Sorum şu, 0506 sanırım avea hattı ile bu konuda görüşme olur mu?
    İşbankası kendine ait telefonla araması gerekmiyor muydu?
    Yoksa bunlar sahtekar mı Sahtekar oldugunu sanmıyorum. Adımı soyadımı numaramı biliyorlar. Birde işbankasından kredi kartı başvurumu söyledi.

    açıkçası şaşırdım 0506 ile aramasını
  • 15-01-2011, 21:29:37
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Numarayı google'a yaz bi istersen, bir sahtekarlık varsa önceden başka kişilere yapılmış olabilir.
    ama sanmıyorum öyle birşey olacağını, keşke sorsaydın niye avea no'dan aradınız diye
  • 15-01-2011, 21:31:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Adım Sağda solda yazılı değil. Hele hele numaram hiç googleda çıkmaz..
    İşbankasından kredi kartı beklediğimi kimse bilmez

    Sahtekarlık yok sanırım ama Avea hatla araması garibime gitti

    Googleda aradım sonuc yok.
  • 15-01-2011, 21:41:00
    #4
    Aynı şey play card için benim ve kız arkadaşımın başına geldi.Arayan kişi o kartı getiricek kişi oluyor.Yani bizde o şekilde olmuştu. Kartı teslim edicek kişi aramıştı.
  • 15-01-2011, 21:42:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Deha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şey play card için benim ve kız arkadaşımın başına geldi.Arayan kişi o kartı getiricek kişi oluyor.Yani bizde o şekilde olmuştu. Kartı teslim edicek kişi aramıştı.
    Tamam teşekkürler şimdi herşey netlik kazandı düşündüğüm zaman

    Cumartesi işbank telefonlarıda çalışmaz ayrıca..

    Teşekkürler arkadaşlar..
  • 15-01-2011, 21:43:44
    #6
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam teşekkürler şimdi herşey netlik kazandı düşündüğüm zaman

    Cumartesi işbank telefonlarıda çalışmaz ayrıca..

    Teşekkürler arkadaşlar..
    Rica ederim.Kartınız hayırlı olsun.
  • 15-01-2011, 22:20:11
    #7
    Arkadaşında yazdığı gibi özel kuryeler aramış olabilir sizi.