Merhaba arkadaşlar..
Kurban bayramından önce ben kredi kartı başvurusu yapmıştım..
Bu sabah 0506 hatlı numaradan telefon geldi.
İşbankasından arıyoruz. Adımı soyadımı söylediler.. Benim dedim. Sonra ev adresimi istediler. Ev adresini verdim. Pazartesi evinize gelecek teşekkürler dedi kapattı..
Sorum şu, 0506 sanırım avea hattı ile bu konuda görüşme olur mu?
İşbankası kendine ait telefonla araması gerekmiyor muydu?
Yoksa bunlar sahtekar mı

Sahtekar oldugunu sanmıyorum. Adımı soyadımı numaramı biliyorlar. Birde işbankasından kredi kartı başvurumu söyledi.
açıkçası şaşırdım 0506 ile aramasını