• 08-01-2011, 19:53:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    S.a hayırlı cumartesiler.Birşey sormak istiyorum.Askerliğim 2 yıl tecilli durumda..Şubatta ilk tertip gidiyor burdan.Tecilli olunduğu halde geliyor mu askerliği nerede yapacağımız kağıt ? iyi akşamlar
  • 08-01-2011, 19:57:10
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benimde tecilli hiç bi kağıt gelmedi bugüne kadar elime
  • 08-01-2011, 20:03:08
    #3
    A.s
    tescilli olunca gelmez diye biliyorum
    zaten olmasada olsada her kağıtlar geliyormuki? tartışmak lazım
  • 08-01-2011, 20:05:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    gelmez ...
  • 08-01-2011, 20:05:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    fatih2083 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A.s
    tescilli olunca gelmez diye biliyorum
    zaten olmasada olsada her kağıtlar geliyormuki? tartışmak lazım
    Bana hiç askerlik kağıdı gelmedi Okulu aradım biz belge yolladık dediler tamam dedim öptüm kapattım.
  • 08-01-2011, 23:17:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    gideydinde kurtulaydık snipi
  • 08-01-2011, 23:26:22
    #7
    gelmez bende yaptırdım gelmedi yabancı şube misin yoksa normal ona göre şubeni arayıp öğrene bilirsin...
  • 08-01-2011, 23:37:09
    #8
    weave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gideydinde kurtulaydık snipi
    adamın üstüne bu kadar gitmeyin
  • 08-01-2011, 23:38:11
    #9
    Oooooo Snop Askerde... To Be Continued..