S.a hayırlı cumartesiler.Birşey sormak istiyorum.Askerliğim 2 yıl tecilli durumda..Şubatta ilk tertip gidiyor burdan.Tecilli olunduğu halde geliyor mu askerliği nerede yapacağımız kağıt ? iyi akşamlar