Bir masaüstü pcyi ve laptopu nasıl bağlarım?
6
●902
- 08-01-2011, 19:18:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.wireless modem aracağıyla bu iki pcyi birbirine bağlayabilir miyim arkadaşlar. yerel ağ falan diyorlardı yarım ağızla. tam bir bilgisi yok çoğu kişinin. oyunları falan oynayabilmek için bu iki pcyi modem aracığıyla bağlayabilir miyiz? şimdiden teşekkürler.
- 08-01-2011, 20:07:48Anlamaz olurmuyum hocam buyur sana iki konu incele.
https://www.r10.net/off-topic/675236-...ismasi-v2.html
https://www.r10.net/off-topic/535998-...calismasi.html
Modemin mesafesini deneyeceğine bence o modeme bir modem daha ekle kabloyla diğer modemi dışarıya yakın bir yere montele, aynı işlemi access point ilede yapabilirsin fakat biraz pahalıdır.
Kablosuz adaptör olarak tplink wn422 veya 722 modelini tavsiye ederim - 08-01-2011, 21:21:18bu biraz karışık iş ben o kadarını beceremem
modemin antenini değişip sinyali yokseltme şansım yokmu 
antenlede sinyali yükseltebilirsin fakat, ikinci bir modemi aynı modeme ilave edersen daha etkili olacaktır.
Yani şu şekilde 4 port ethernet modem düşünün
1 portundan başka bir modeme bağlantı yapacaksın ethernet ile.Dene gör
- 08-01-2011, 21:36:45görüyorda bazen sorun yapıyordu elle atama iyi oldu teşekkürler.schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
modemin antenini değişip sinyali yokseltme şansım yokmu