Konu
Bir masaüstü pcyi ve laptopu nasıl bağlarım?
08-01-2011, 19:21:21
#2
schreck
wireless ile laptop'u bağlarsın.
Modemin Ethernet çıkışı ile normal bilgisayarı bağlarsın.Başka bişey yapmana gerek yok.Zaten oyunlarda birbirlerini görür.
Eğer sıkıntı çıkar ve veya görmezise elle ip atayarak karışıklığı önlersin.Sıkıntı olmaz