• 07-01-2011, 19:38:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar benim askerlik iskenderun hatay denizci olarak muhafız yazmışlar tam olarak ne oluyor bilgisi olan varmı acaba ?
  • 07-01-2011, 21:03:57
    #2
    As.İz
  • 07-01-2011, 21:06:11
    #3
    bahriyeliden inzibat olmaz diye biliyorum ?
  • 07-01-2011, 21:08:23
    #4
    bilmiyorum internette ararken buldum bu bilgiyi
  • 08-01-2011, 13:29:07
    #5
    yazanlara bakma kardeşim askerde mantık arama..ben aydıa turizm jandarma olarak gittim.beni şoför olarak ş.urfaya gönderdiler şimdide burda komutanlara çay servisi yapıyorum..elini kolunu sallıyarak git ne olcam acaba ne flan diye düşünmene gerek yok.olursun illaki bişeyler zaten
    denizci oldugun iyi olmuş ama Hayırlı teskereler kardeşim sanada