yazanlara bakma kardeşim askerde mantık arama..ben aydıa turizm jandarma olarak gittim.beni şoför olarak ş.urfaya gönderdiler şimdide burda komutanlara çay servisi yapıyorum..elini kolunu sallıyarak git ne olcam acaba ne flan diye düşünmene gerek yok.olursun illaki bişeyler zaten

denizci oldugun iyi olmuş ama

Hayırlı teskereler kardeşim sanada