Merhabalar
Samsung Galaxy S telefon alacağım babama.
Telefon sıfır ve kutulu
Ancak garantisi ve faturası YOK!
IMEI ise klon IMEI
Böyle bir durumda sıkıntı ne olabilir..? Alacağım arkadaş kapanırsa farklı bir IMEI ile açabiliriz dedi
Nasıl bir yol izleyebilirim. Yada almamak en mantıklısı mı ancak garantili olanı ile arasında uçurum var fiyat olarak... Bu yüzden bunu düşünüyoruz
Saygılarımla
Böyle bir durum için sıkıntı ne olabilir..?
14
●740
- 31-12-2010, 01:04:47Yok kendisiyle konuştum o konuda da garanti veremem ama kapanırsa tekrar başka bir imei ile hallederiz dediGARMONSU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Es kaza kaçak bir telefonun imei'si klonlandıysa
başımıza durduk yere bela almayalım
- 31-12-2010, 11:06:21Yav tamam olmadı damusic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Olması durumunda sıkıntı ne olacak diyorum
volkanaydınlı'dan alanlarda hiçbir sıkıntı çıkmıyor