• 30-12-2010, 21:50:20
    #1
    Merhabalar
    Samsung Galaxy S telefon alacağım babama.
    Telefon sıfır ve kutulu
    Ancak garantisi ve faturası YOK!
    IMEI ise klon IMEI
    Böyle bir durumda sıkıntı ne olabilir..? Alacağım arkadaş kapanırsa farklı bir IMEI ile açabiliriz dedi
    Nasıl bir yol izleyebilirim. Yada almamak en mantıklısı mı ancak garantili olanı ile arasında uçurum var fiyat olarak... Bu yüzden bunu düşünüyoruz
    Saygılarımla
  • 30-12-2010, 22:01:32
    #2
    volkanaydinli dan mı alıyorsun?
  • 30-12-2010, 22:05:03
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    volkanaydinli dan mı alıyorsun?
    Evet...
  • 30-12-2010, 23:37:31
    #4
    Yok mu arkadaşlar bilgisi olan..?
  • 31-12-2010, 00:48:16
    #5
    Bence hiç kaçırmadan almalısın volkanaydınlı'dan alanlarda hiçbir sıkıntı çıkmıyor biliyorsun garantili telefon alıyoruz garantisi doluyor telefona birşey olmuyor
  • 31-12-2010, 01:04:47
    #6
    GARMONSU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence hiç kaçırmadan almalısın volkanaydınlı'dan alanlarda hiçbir sıkıntı çıkmıyor biliyorsun garantili telefon alıyoruz garantisi doluyor telefona birşey olmuyor
    Yok kendisiyle konuştum o konuda da garanti veremem ama kapanırsa tekrar başka bir imei ile hallederiz dedi
    Es kaza kaçak bir telefonun imei'si klonlandıysa
    başımıza durduk yere bela almayalım
  • 31-12-2010, 01:19:51
    #7
    Ben 2 sene kullandım bi halt olmadı
  • 31-12-2010, 11:06:21
    #8
    music adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 2 sene kullandım bi halt olmadı
    Yav tamam olmadı da
    Olması durumunda sıkıntı ne olacak diyorum
  • 31-12-2010, 18:03:00
    #9
    Yokmu arkadaşlar başka bilgisi olan