Merhabalar
Samsung Galaxy S telefon alacağım babama.
Telefon sıfır ve kutulu
Ancak garantisi ve faturası YOK!
IMEI ise klon IMEI
Böyle bir durumda sıkıntı ne olabilir..? Alacağım arkadaş kapanırsa farklı bir IMEI ile açabiliriz dedi
Nasıl bir yol izleyebilirim. Yada almamak en mantıklısı mı ancak garantili olanı ile arasında uçurum var fiyat olarak... Bu yüzden bunu düşünüyoruz
Saygılarımla