• 29-12-2010, 10:28:26
    #1
    Günaydın,



    Bu sabah 09:15 gibi polis geldi aşağıda beni çağırdı ifade vermek için.

    Polis söylemiyor da ne için hemen aklıma tubeler geldi.

    Neyse polis arabası vardı bin dedi.

    Ben binmem dedim.

    Adam olum devlet arabası bin bir şey olmaz neyse bindim gittim.

    Meğer bizim binada bir adam var anahtarı benden almıştı kira vermiyor ev sahibi dava açmış adam benden aldığı için anahtarı benim adımı vermiş.

    Neyse işte 40dk kadar yazılı ifade verdim tekrar bıraktılar eve kadar.


    Sonunda birde tanık olarak gitmemiştim.

    Daha öncede botnet kurbanı olduğum için gittim. Polis botnet ne idi ya diyor.


    Hadi görüşürüz.

    İyi tarafı saat 9 da sınav vardı geç kalmıştım simdi polis karakolunda olduğuma dahil yazılı kağıt vereceklermiş böylece sınava da gircem.
  • 29-12-2010, 10:46:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    tamam
  • 29-12-2010, 10:48:18
    #3
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi tarafı saat 9 da sınav vardı geç kalmıştım simdi polis karakolunda olduğuma dahil yazılı kağıt vereceklermiş böylece sınava da gircem.
    güzel kılıf
  • 29-12-2010, 10:54:06
    #4
    eub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel kılıf
    İyi oldu ya
    Gerçekten.
  • 29-12-2010, 11:01:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hacı zaten bu türkçeyle yazılı ifade verdiysen bi sorun çıkmaz
  • 29-12-2010, 11:05:58
    #6
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacı zaten bu türkçeyle yazılı ifade verdiysen bi sorun çıkmaz
    Yok el yazım güzel.


    Bırak sen bu yazıyı ben bunla bitirme ödevi verdim ya hocaya.
  • 29-12-2010, 11:16:33
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bittimi
  • 29-12-2010, 12:45:40
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun kardeşşş
  • 29-12-2010, 13:05:40
    #9
    senden ne suçlu olur nede başka bişi usta kendi kendine polise başlamışsın botnet , ddos vs söylemeye. Dua et ondan dolayıda alı koymamışlar seni