Günaydın,



Bu sabah 09:15 gibi polis geldi aşağıda beni çağırdı ifade vermek için.

Polis söylemiyor da ne için hemen aklıma tubeler geldi.

Neyse polis arabası vardı bin dedi.

Ben binmem dedim.

Adam olum devlet arabası bin bir şey olmaz neyse bindim gittim.

Meğer bizim binada bir adam var anahtarı benden almıştı kira vermiyor ev sahibi dava açmış adam benden aldığı için anahtarı benim adımı vermiş.

Neyse işte 40dk kadar yazılı ifade verdim tekrar bıraktılar eve kadar.


Sonunda birde tanık olarak gitmemiştim.

Daha öncede botnet kurbanı olduğum için gittim. Polis botnet ne idi ya diyor.


Hadi görüşürüz.

İyi tarafı saat 9 da sınav vardı geç kalmıştım simdi polis karakolunda olduğuma dahil yazılı kağıt vereceklermiş böylece sınava da gircem.