• 19-12-2010, 20:06:46
    #1
    Merhabalar
    Duyduğuma göre İşbankası öğrenciler'e 300 TL limitli kredi kartı veriyormuş.
    Bu doğrumu? doğruysa ne istiyorlar başvuru için?
  • 19-12-2010, 20:08:04
    #2
    500 lira veriyor işte üniversiteli kartın adı maximumdan... Form dolduruyorsun eve gönderiyorlar kartı.
  • 19-12-2010, 20:08:47
    #3
    bende var kocaeli üni. verdi 300 tl limitli ama limit artışı varmı bilmiyorum bide karttan nakit para çekemiyorsun herhalde okdar.
  • 19-12-2010, 20:10:17
    #4
    Açık öğretime yok mu? :/
  • 19-12-2010, 20:11:15
    #5
    Vardır herhalde aöf e de. Cardfinans Go kartta 500 lira limit 250 lira da nakit avans çekebiliyorsun.
  • 19-12-2010, 20:56:13
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sadece üniversitelilere mi veriyorlar hocam ilk imza hesabı var birde benim bildiğim 18 yaş altı ondada var mı 300 tl limiti ?
  • 19-12-2010, 21:22:18
    #7
    cuma günü Açık öğretimde okuyan bir arkadaşımla gidip hesap açtırdık hesap ile birlikte istesende istemesende 400 lira limitli kredi kartı veriyorlar bunu sonra isteğine göre kapattırabiliyorsun ve öğrenci kartı olduğu için yıllık aidat gibi faso fiso ücretler ödemiyorsun hesap açarken para alıyorlarmı diye soracak olursan şubeye göre değişiyormuş müşterisi az bir şube bul ve ordan açtır