cuma günü Açık öğretimde okuyan bir arkadaşımla gidip hesap açtırdık hesap ile birlikte istesende istemesende
400 lira limitli kredi kartı veriyorlar bunu sonra isteğine göre kapattırabiliyorsun ve öğrenci kartı olduğu için yıllık aidat gibi faso fiso ücretler ödemiyorsun

hesap açarken para alıyorlarmı diye soracak olursan şubeye göre değişiyormuş müşterisi az bir şube bul ve ordan açtır