• 10-09-2007, 18:06:26
    #28
    Üyeliği durduruldu
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıza gidip benimle evlenmene karar verdim dersin olur biter
    Düşündüm taşındım benimle evleniyorsun hadi yürü nikah dairesine gidiyoruz, aileni ara anne şu şu şu nikah dairesine gelin biz evleniyoruz desin
  • 10-09-2007, 18:15:32
    #29
    Üyeliği durduruldu
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıza gidip benimle evlenmene karar verdim dersin olur biter
    güzeldi hocam
  • 10-09-2007, 18:16:11
    #30
    Misafir
    https://www.r10.net/off-topic/80308-f...sekilleri.html

    azcıkda buraya yazın la
  • 10-09-2007, 18:44:18
    #31
    Üyeliği durduruldu
    kabul etmezsen kaçırırım
  • 10-09-2007, 18:45:39
    #32
    Misafir
    Webustad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kabul etmezsen kaçırırım
    sevdiği halde kabul etmezse olacaktı sanırım
  • 10-09-2007, 18:56:46
    #33
    Üyeliği durduruldu
    ahhh..ah... daha kız ayarlayamadık rica ediyorum önce biri fikir versin en uzun ilişkim 3 gün sürdü
  • 10-09-2007, 18:59:03
    #34
    yenibirweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahhh..ah... daha kız ayarlayamadık rica ediyorum önce biri fikir versin en uzun ilişkim 3 gün sürdü
    bende beterleri de varmış ben de kısa süreli ilişkiler yaşıyorum sürekli ama bu kadar da degil,benim en kısası 10 gün sürmüştü
  • 10-09-2007, 19:08:14
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Hiç Gerek Yok böyle Şeylere egerki herşey ciddi başlamış ise Saten Allah ın izni Peygamber efendimizin sas sünnetine binaen bu iztivaç gerçekleşir ben nişanlıyım valla herşey kendiliğinden oldu nerden nereye 1-5 sene geçmiş
  • 10-09-2007, 19:12:58
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Nur_Talebesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç Gerek Yok böyle Şeylere egerki herşey ciddi başlamış ise Saten Allah ın izni Peygamber efendimizin sas sünnetine binaen bu iztivaç gerçekleşir ben nişanlıyım valla herşey kendiliğinden oldu nerden nereye 1-5 sene geçmiş
    yahu kız bana kocacım fln demeye başlamıştı zaten bizde evlenecektik ne güzel sözü bile vardı yemek yapacaktı bana