Evlenme Teklifinizi Nasıl Yaparsınız ? - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Evlenme Teklifinizi Nasıl Yaparsınız ?
60
●
3.439
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Evlenme Teklifinizi Nasıl Yaparsınız ?
İlk
2
3
4
5
6
7
11-09-2007, 00:58:57
#55
turkishinet
Üyeliği durduruldu
Biz şöyle yaparım böyle yaparım derken adam yapmış bile
[youtube]1Mwn_4yJ3XQ[/youtube]
11-09-2007, 02:15:04
#56
yenibirweb
Üyeliği durduruldu
bu arada sevinçli haber
sevgilimle
barıştık ((: bir kaç sene sonra davetiye yollicam düğün için
11-09-2007, 02:16:12
#57
Red John
Üyeliği durduruldu
Alıntı
bu arada sevinçli haber
sevgilimle
barıştık ((:
Hayırlı Olsun...
11-09-2007, 02:19:07
#58
fatihbaz
yenibirweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu arada sevinçli haber
sevgilimle
barıştık ((: bir kaç sene sonra davetiye yollicam düğün için
her ne kadar artık silah taşımıyor olsam da davetiye gelmezse ben gelir(tabi buradaki diger arkadaşları da alarak) dügünü basarım
sonra demedi deme bak
11-09-2007, 02:38:12
#59
yenibirweb
Üyeliği durduruldu
heuh :P canım aşkım işte kızı biraz sıktım sanırım
konuştuk anlaştık (konusuyoruz)
11-09-2007, 02:56:12
#60
fatihbaz
allah tamamına erdirsin usta
11-09-2007, 03:01:52
#61
yenibirweb
Üyeliği durduruldu
saolasin
İlk
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler