yenibirweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada sevinçli haber sevgilimle barıştık ((: bir kaç sene sonra davetiye yollicam düğün için
her ne kadar artık silah taşımıyor olsam da davetiye gelmezse ben gelir(tabi buradaki diger arkadaşları da alarak) dügünü basarım sonra demedi deme bak