Hiç Gerek Yok böyle Şeylere egerki herşey ciddi başlamış ise Saten Allah ın izni Peygamber efendimizin sas sünnetine binaen bu iztivaç gerçekleşir

ben nişanlıyım valla herşey kendiliğinden oldu nerden nereye 1-5 sene geçmiş
yahu kız bana kocacım fln demeye başlamıştı zaten

bizde evlenecektik ne güzel sözü bile vardı yemek yapacaktı bana