Nur_Talebesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç Gerek Yok böyle Şeylere egerki herşey ciddi başlamış ise Saten Allah ın izni Peygamber efendimizin sas sünnetine binaen bu iztivaç gerçekleşir ben nişanlıyım valla herşey kendiliğinden oldu nerden nereye 1-5 sene geçmiş
yahu kız bana kocacım fln demeye başlamıştı zaten bizde evlenecektik ne güzel sözü bile vardı yemek yapacaktı bana