• 10-09-2007, 14:22:56
    #46
    Misafir
    ben olsam bu paranın 2 bölü 8 iyle fındık alırdım
  • 10-09-2007, 14:35:55
    #47
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben olsam bu paranın 2 bölü 8 iyle fındık alırdım

    Ali parasının 2/8 i ile fındık alır. Sonra o fındıkların 3/9 unu r10 tayfası ile paylaşır. Sonra elinde kalan fındıkların 7/12 sini fatma ile paylaşır. Sizce alinin elindeki fındıkların cinsi nedir ?

    Havuz problemi gibi oldu serefsizim
  • 10-09-2007, 14:50:42
    #48
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Projelerimi İlerki günlerde Uygulamaya geçirmeyi düşündüğüm için paylaşmayı düşünmüyorum.Stratejik ortaklık düşünen varsa olabilir

    Eğer yapmayacağım kesinleşen projelerim olursa forumda detaylı bir şekilde paylaşmayı düşünüyorum.
    Peki yinede tşkler o zamanı beklicez
  • 10-09-2007, 14:52:53
    #49
    echo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komisyonumu isterim fikir babası olarak.

    Go- kart aç paraya para demezsin
    Kış geldi hacim..
    Kışın tutmaz o işler..
    Ama yanına şöyle özel bir buz pisti.. Mekan Antalya olduğu için kışın kar olayı olmuyo.. Millet yana yana kar arıyor

    Yazın Go-Kart, kışın Kayak
    Ama 50K ile yapılacak bi iş değil bu
  • 10-09-2007, 14:54:34
    #50
    HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kış geldi hacim..
    Kışın tutmaz o işler..
    Ama yanına şöyle özel bir buz pisti..
    Yazın Go-Kart, kışın Kayak
    Ama 50K ile yapılacak bi iş değil bu
    of of kışın daha bi güzel. hafif kar yağmış oluyor arabalar kayıyor. yerini adamını tutturursan paranın .... vurursun
  • 10-09-2007, 14:57:01
    #51
    Misafir
    Olm antepteki real' in çaprazını kirala yada çarşı içine aç bi tane daha
  • 10-09-2007, 15:25:42
    #52
    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olm antepteki real' in çaprazını kirala yada çarşı içine aç bi tane daha

    Olur.. Ben kiralayayım sen işlet.. euhuehe
    Madara edeceksin beni millete
  • 10-09-2007, 16:10:25
    #53
    PS 3 , xbox , Nintendo Wii , PS 2 cafe aç
    ozaman bana teşekkür et ama 50k x 3 lazım bu iş için

    LCD Alıcaksın koltuk olmuyacak puff olucak heryerde 15 20 makina olucak

    mesela biizm burda

    PS 3 saati 4 YTL
    PS 2 saati 2,5 YTL
    Nintende Wii Saati 4 YTL
    xbox Saati 3,5 YTL

    artı olarak yiyecek ve içicek var

    ne kadar para gerekli dersen
    LCD 1,500 YTL den 15 Tane alıcaksın TV
    gerisini sen hesapla ps 2 , 3 xbox vs fiyatlarını
    ama emin ol tutucak biş şuanda burda istanbul da Beşiktaş civarında 10 numara mekan

    en güzeli içerde sigar aiçiliyor ve puff larda sın yat oyna istersen
  • 10-09-2007, 16:26:10
    #54
    madem yazlık bölge bi büfe aç ucuzdan su sat iyi para kırarsın
    gelen turist cimri olur senin ucuza sattığını görünce senden almak için 5 10 km bile yürürler hele r.slar daha çok yürür