• 08-12-2010, 16:13:28
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar uçak gövde motor bölümünü okuyan varmı aramızda ?
    Sivil Havacılık Ulastırma İşletmeciligi farkı nedir ?
    iş imkanları nasıldır ?
    Ygs puanını bilen varsa yazarsa sevinirim.
  • 09-12-2010, 17:57:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşım Eskişehir de uçak gövde motor bölümünü okuyor iş imkanları iyiymiş geri kalan şeyleri de google dan bakabilirsin
  • 09-12-2010, 21:10:58
    #3
    Uçak gövde motor bölümü dediğin uçak teknisyenliği oluyor. 4 tane lise , 2 üniversite vardı sanırım .

    İş imkanları gayet iyi. Azcık kafa çalışıyorsa kesinlikle boş kalmıyorsun, ondan sonraki gelişme aşaması senin iş yerinde gösterdiğin performansın ingilizcen Ve tabiiki en önemlisi lisans sınavlarına kalıyor.

    uçak gövde motor anadolu teknik lisesi mezunuyum.
  • 10-12-2010, 18:11:03
    #4
    evet biraz araştırdım iş imkanları çok yüksek bir bölümmüş kafayı biraz kullanırsan işsiz kalmazssın diyorlar
  • 10-12-2010, 18:16:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Uçak teknolojisinden mi bahsediyorsun?
  • 10-12-2010, 18:19:26
    #6
    leonitef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uçak teknolojisinden mi bahsediyorsun?
    hayır kardeş senin dediğin uçak teknolojisi 2 yıllık ve bu bölüm yeni açılmış ege ünv. ve bu bölümünde iş imkanı yüksekmiş
  • 10-12-2010, 18:45:47
    #8
    Liseden mezun olan ve işe başlayan bir arkadaşım var son sınıfta şirket gelip bir çoğunu işe aldı 2 sene oluyr başlayalı 1000 dolar maaş alıyor THY geçersen daha fazla alırsın çok boşluk varmış o sektörde işsiz kalacağını sanmıyorum.