Merhaba arkadaşlar uçak gövde motor bölümünü okuyan varmı aramızda ?
Sivil Havacılık Ulastırma İşletmeciligi farkı nedir ?
iş imkanları nasıldır ?
Ygs puanını bilen varsa yazarsa sevinirim.
uçak gövde motor bölümü okuyan varmı ?
7
●3.971
- 09-12-2010, 21:10:58Uçak gövde motor bölümü dediğin uçak teknisyenliği oluyor. 4 tane lise , 2 üniversite vardı sanırım .
İş imkanları gayet iyi. Azcık kafa çalışıyorsa kesinlikle boş kalmıyorsun, ondan sonraki gelişme aşaması senin iş yerinde gösterdiğin performansın ingilizcen Ve tabiiki en önemlisi lisans sınavlarına kalıyor.
uçak gövde motor anadolu teknik lisesi mezunuyum. - 10-12-2010, 18:19:26hayır kardeş senin dediğin uçak teknolojisi 2 yıllık ve bu bölüm yeni açılmış ege ünv. ve bu bölümünde iş imkanı yüksekmişleonitef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle